Dla większości obliczenie tego jest oczywiste, ale po wiadomościach w grze widać że nie dla wszystkich. Zasadnicze pytanie jak to zrobić.
Bierzemy przedmiot który chcemy założyć i spisujemy wszystkie jego statystyki. Przyklad: Dobre Pilum ZAMKNIJ Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 68 - 90 Cechy: ilość ataków na rundę: 3 Wymagania: POZIOM: 50, WIEDZA: 53 Cena sprzedaży: 9 000 PLN
POZIOM: 50 WIEDZA: 53
Teraz wymaganą cechę/poziom mnożymy przez wymagania po założeniu łatwości. I tak: Nowy poziom: Nowa wiedza: -łatwość 10% mnożymy razy 0,90 50*0,90= 45 53*0,90= 47,70 -łatwość 15% mnożymy razy 0,85 50*0,85= 42,5 53*0,85= 45,05 -łatwość 20% mnożymy razy 0,80 50*0,80= 40 53*0,80= 42,40 -łatwość 25% mnożymy razy 0,75 50*0,75= 37,5 53*0,75= 39,75 -łatwość 30% mnożymy razy 0,70 50*0,70= 35 53*0,70= 37,10 -łatwość 35% mnożymy razy 0,65 50*0,65= 32,5 53*0,65= 34,45 -łatwość 40% mnożymy razy 0,60 50*0,60= 30 53*0,60= 31,80 -łatwość 45% mnożymy razy 0,55 50*0,55= 27,5 53*0,55= 29,15 -łatwość 50% mnożymy razy 0,50 50*0,50= 25 53*0,50= 26,50 -łatwość 55% mnożymy razy 0,45 50*0,45= 22,5 53*0,45= 23,85 -łatwość 60% mnożymy razy 0,40 50*0,40= 20 53*0,40= 21,20 -łatwość 65% mnożymy razy 0,35 50*0,35= 17,5 53*0,35= 418,55 -łatwość 70% mnożymy razy 0,30 50*0,30= 15 53*0,30= 19,20
Nie jestem pewien jak wygląda zaokrąglanie liczy (w górę czy w dół więc zostawiłem z resztą.
|